jsmtincanada.reismee.nl

Bijna voorbij......

Hier nog een laatste berichtje van ons vanuit Canada. Gisteren was nog een aardig drukke dag om tussen de buien door de camper schoon te krijgen. Ze zouden hem schoner terugkrijgen als dat wij hem kregen, want dat liet toen nogal te wensen over. Nog even geluncht en toen richting het hotel om onze bagage kwijt te kunnen. We konden de camper uiterlijk om 16.30 uur inleveren en hoewel we ruim op tijd richting hotel vertrokken waren presteerden we het toch om 16.20 uur daar pas te zijn. De computer was nog net niet uitgeschakeld. Misschien in ons voordeel want de hele uitcheck stelde op dat moment niets voor. Geen idee hoe dat op een ander tijdstip van de dag zou zijn. We waren in ieder geval opgelucht dat het nu afgehandeld was.

Ons hotel bleek in een Chinese wijk te liggen, dus ik vreesde gelijk voor mijn avondmaal! Als ik iets niet wil is in het buitenland iets van Chinees o.i.d. te eten. Maar gelukkig was daar Earl's Restaurant. Daar hebben we weer heerlijk een flinke steak gegeten.

Onze vlucht is vervroegd naar 18.05 uur vertrektijd. Daar zijn we wel blij mee, eerst was het 20.30 uur. We worden om 14.00 uur weggebracht en dan wordt het weer een lange zit.

Wij hebben een fantastische reis gehad en vonden het erg leuk om dit een beetje met jullie te delen. Het kostte soms wel even wat tijd, maar de jongens hebben hier later hopelijk ook nog veel aan. We merken zelf nu al dat we sommige dingen alweer vergeten zijn en dan kunnen we zo de grote lijn even teruglezen.

Nog even de statistieken:

31 dagen

1830 foto's

4777 kilometer

1137 liter benzine, dus gemiddeld verbruik is 1 : 4,2

Wildlife gezien: beer, coyote, elk, squirel, moos, wasbeer, gray jay, gray whales, humpback whales

Tot gauw, liefs van,

Jan, Shirley, Mike & Tymo.

Reacties

Reacties

suzan

Lieve luitjes, het was erg leuk jullie op deze manier te volgen, en volgens mij hebben jullie echt een reis gemaakt om nooit te vergeten! Wij wensen jullie een goede terugreis toe en Shir tot maandag. Kane here we come!!! XS

Mama

Ik hoef mij niet af te vragen of jullie het leuk hebben gehad,want als ik alleen van de verhalen lezen al genietDan kan het niet anders dan dat jullie een geweldige trip hebben gemaakt,en het is zeker leuk om straks alles weer terug te lezen en te bekijken.Leive schatten tot morgen op Schiphol,ik kan niet wachten!!!
Dikkee XXXXX mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!