jsmtincanada.reismee.nl

Terug naar Vancouver

We hebben weer zitten rekenen met de tijd die we nog over hebben en wat we nog willen doen. Eigenlijk behoorde Victoria daar ook bij. Maar dat betekende ook weer een extra overnachting op Vancouver Island en dus 1 dag minder in Vancouver. En nog veel meer kilometers. We zitten al 1500 km boven hetgeen we vooraf betaald hebben. Niet dat we het daarvan af laten hangen hoor. Maar bij het nemen van een beslissing laat je dit toch meewegen. Victoria doen we niet.

We zijn dus weer teruggereden naar Nanaimo om daar de overtocht te maken naar Vancouver. Er is maar 1 weg, dus je rijdt precies dezelfde route. Toch ziet het er weer anders uit vanaf de andere kant. En jawel hoor, iets wat we niet meer hadden verwacht: We hebben een zwarte beer gezien!! Helaas te laat voor ook een foto want hij stak de weg over en verdween in de bossen. Maar het was toch heel bijzonder, we hadden allebei het idee dat hij ons recht in de ogen aankeek. Voor jullie lijkt het misschien heel gewoon, je ziet ook beren in een dierentuin. Maar om hier een beer in het wild te zien is toch echt anders. Wij waren erg blij met deze traktatie. We hadden het niet meer verwacht.

We hadden de boot van 15.00 uur. Wederom 2,5 uur moeten wachten. Toen we weer op het vaste land waren, zijn we direct naar de camping gereden. Het is nl. een favoriete camping omdat deze het dichtste bij Downtown Vancouver ligt. Gelukkig was er nog plek. Hier blijven we de laatste 3 nachten.

Mama

Leuk hoor zo`n kado`tje een BEER

omr rinus en tantre ger

nog steeds genieten van het reisverslag
ga door alles gaat goed ,met ons ook bay bay

omr rinus en tantre ger

blijf maar langer weg dan genieten we ook meer