jsmtincanada.reismee.nl

Suspension Bridge en Stanley Park

De zon schijnt! We hebben weer geluk. Eerst ons servies aangevuld en 2 schroevendraaiers gekocht (lees onderaan het verslag waar dat nu weer voor nodig was).

We gaan eerst naar de Capilano Suspension Bridge. Deze brug bestaat al sinds 1889 en hangt op 70 meter hoogte boven de Capalino Canyon in een stukje regenwoud. De brug is ca 140 meter lang. Dit was erg leuk en indrukwekkend. De brug zwabbert aan alle kanten. Hij hangt aan stalen draden. Omdat er zoveel mensen heen en weer gaan wiebelt ie zo erg. Tymo kon zichzelf moeilijk staande houden en gaf spontaan een handje (dat doet hij normaal dus alleen onder protest). Hij gaf ook een kreet van 'he he' toen we aan de overkant waren. Aan de overkant is er een heel bruggenwerk aangelegd tussen de bomen die je door het regenwoud leiden. Superleuk om te doen. Ook heel knap hoe dit allemaal is aangelegd, want je kan er niet met een hoogwerker komen. De berghelling is redelijk steil en je gaat van hoog naar laag.

's Middags zijn we naar Stanley Park geweest. Wat is dat groot zeg. Hier kun je echt van alles doen. We hebben het park deels te voet en deels met de camper gezien. Uiteraard gestopt bij de bekende totem palen. We wilden ook nog met een treintje mee, maar die was voor het winterseizoen gesloten. Terplekke kwamen we nog wel een wasbeertje tegen, die bleken daar veel te zitten. Hij zat zo van zijn gevonden koek te smullen dat hij het prima vond dat we dichtbij kwamen. Ik stond op 1 meter afstand. Heb ook een stukje gefilmd.

En dan de schroevendraaiers. Ongeveer 2 weken geleden zag ik een deukje in de deur van de camper. We vermoeden dat deze deuk er al in zat toen we hem meekregen, maar ja toen hebben we het over het hoofd gezien. Flink balen want je bent hoe dan ook de pineut omdat dit niet staat aangemerkt op het formulier wat we getekend hebben. Mijn handy-man heeft de deur vanavond open gemaakt en met enige moeite de deuk naar buiten weten de duwen. Pfff wat zijn we opgelucht, want je weet gewoon niet of ze het zullen zien ja/nee. Wij zagen het pas na 2 weken, maar ja. Ik was in ieder geval weer beretrots op mijn ventje. Hij kan ook alles he?

Morgen moeten we de camper van binnen en van buiten schoonmaken, spullen inpakken en om 16.00 uur inleveren. Gisteren hebben we via internet een hotel geboekt, dus we zijn erg benieuwd waar we terecht komen.

We hopen dat we vrijdag nog even iets kunnen gaan doen en om 20.20 uur vliegen we terug naar Nederland. Voor ons gevoel zijn we maanden weggeweest maar het is nooit lang genoeg he?

Vanuit het hotel zullen we ons laatste verslag doen en dan daarna weer live vanuit Schiedam!

Reacties

Reacties

Mama

Ja lieverds dat gevoel van maanden weg heb ik ook,maar jullie hebben ook wel alles er uit gehaald wat maar mogelijk was,en dan moet je nog keuzes maken.Ik ben erg blij met deze vorm van communicatie want ik beleef het helemaal mee,echt geweldig!Nou ik zal in ieder geval blij zijn als ik jullie Zaterdag in levende lijve zie op Schiphol.Geniet van jullie laatste dag,ja en dat schoonmaken hoort er nou eenmaal ook bij.Dikke XXXXX Mama

Sandra de Best

Nou ik zou ook blij zijn als jullie weer thuis zijn! Voelt ook aan dat jullie al heeeeel lang weg zijn.
Jammer dat je niet in Frankrijk bent...had je de camper met de franse slag kunnen schoonmaken, hahaha

Fijne laatste dag nog en goede resi terug!

Liefs van San, Ar, Chlo en Ow

ma

jan je ben een kanjer dat je die deur van de camper toch maar weer heb gemaakt
liefs ma

Patricia

Ha SJMT,
Wat ontzettend leuk om die foto's van die totempalen te zien. Wij hebben die ook gezien en ik ze helemaal vergeten.
Een super goede vlucht terug, ik hoop dat het net zo goed gaat als de heenreis met de jongens.

Patricia

ma en ome jan

weer een sprookje gezien van jullie in het stanleypark de foto's b.v.bij de totempaal en 3mannen bij capilano bridge geweldig ik denk dat ik straks die spannende verhalen en foto'snog gaat missen. nee hoor wij hopen dat jullie een heel goede thuisreis hebben en welkom in jullie eigen huis lieve goetjes vanons ma X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!