jsmtincanada.reismee.nl

Nanaimo

Wat een dag zeg. Hoewel we nog een week hebben, moesten we toch even bekijken wat we nog wilden en hoeveel tijd dat in beslag zou gaan nemen. We willen nog naar Vancouver Island en naar Vancouver. Eerst maar naar Vancouver Island. Dan weet je zeker dat je weer vroeg genoeg op het vaste land bent om terug te vliegen. Ook moeten we nog tijd vrijmaken om de camper schoon te maken en alles weer in te pakken. We hebben besloten om de camper 1 dag eerder in te leveren, dus op donderdag. Anders werd het vrijdag voor 11.00 uur en dan moeten we op het vliegveld wachten tot 's avonds 20.30 uur, want je zit anders met je bagage. Dat zien we niet zitten. Donderdagmiddag laat leveren we de camper in en nemen dan een hotel. Voordeel is dan dat je je bagage daar nog de hele dag achter kunt laten en wij de stad in kunnen gaan.

's Morgens besloot Jan eerst te bellen met Cruise Canada, want de auto zat tegen een beurt aan. Denk maar niet dat ze je daar van tevoren op wijzen, men verwacht gewoon dat je daar zelf op let. En ja hoor, we konden vandaag ook nog terecht voor een kleine beurt bij een garage in Whistler. En dan zijn we weer zo blij met de TomTom. Gelukkig was er tegenover de garage een koffietent want anders kon je geen kant op. Uiteindelijk reden we daar om 12.15 uur weg. De weg naar de ferry was wederom mooi. Tegen 14.00 uur waren we er en schrokken behoorlijk van de drukte, maar er was al geen weg meer terug. De dame bij de terminal hoopte dat we met de boot van 17.00 uur mee konden. Pffff 3 uur wachten, in de felle zon. Je kon je auto natuurlijk niet draaiende houden. En dat zijn dan hele lange uren. Dat hadden we weer goed uitgekiend om op vrijdag daar aan te komen.

Voor m'n gevoel had het een dag geduurd, maar om 16.00 uur konden we toch al mee! Op de boot alvast folders verzameld van bedrijven die Whale watch excursies aanbieden. Dat willen we nl. gaan doen in Tofino. De overtocht duurde 2 uur en heeft nog wat mooie foto's opgeleverd.

Zojuist kregen we van Ben en Ron een foto ge-mms-ed dat ze het erg gezellig hebben op de brandersfeesten. Ze moesten ons het er nog even inwrijven dat we deze dit jaar moeten missen. Bedankt jongens, fijne vrienden zijn jullie. Volgend jaar halen we het dubbel en dwars in. Mam kun je dan oppassen? hihi

Reacties

Reacties

De 3 J's

In het vorige verslag vroegen jullie om vooral te blijven reageren op jullie verslagen. Maar ik ben die zoetsappige verhalen natuurlijk wel eens zat! Alleen maar mooie plaatjes en verhalen, en het hoogtepunt van die JA JA en nog eens JA zullen jullie niet overtreffen, dus alles valt daarna een beetje in het niet!! Ik wil nu eens verhalen lezen over pech met de auto, een lekkere ruzie over wie wel en wie niet op de bruiloft uitnodigen of misschien een samenvatting over jullie seksleven in de camper?? Nee hoor, gekheid, ik vindt het ook nog steeds heel erg leuk om jullie verhalen te lezen. Ik kijk uit naar het volgende verslag!

Dikke knuf
Nikie

Mama

Gaat de vermoeidheid een beetje komen,lijkt mij logisch,want wat maken jullie een reis zeg,en dat is natuurlijk hardstikke leuk,maar ook vermoeiend.En een wijs besluit om de camper een dag eerder in te leveren.Een beetje ralex aan de terugreis beginnen is ook wel fijn.Ja kinderen het gaat opschieten,ga er nog een paar dagen van genieten,en ik weet zeker dat jullie hier nog tijden van gaan nagenieten.
Ik begin jullie nu toch wel erg te missen hoor.
Dikke XXXXX mama

ome rinus en tante ger

nou jullie hebben voor ons un reis bespaard want we leven
het zo mee of we zelf meemaken knap hoor om toch zo-
veel tijd te nemen voor berichtgeven
je bent een goeie journaliste hoor en Jan een chauffeur
ga door we blijven genieten groeten van ons xxx

ma en ome jan

schrik zeg toen ik de camper bij een garage zag staan gelukkig geen pech.misschien als jullie straks weer op het vaste land zijn dat alles wat prettiger is.hier ome jan ,boeken jullie wel op tijd een hotel.ik heb een kaart in de keuken met 7 blokjes en plak er elke dag een roosje op tot zaterdag zo tellen wij af .groetjesX

Janet & Henry

alweer jullie laatste weekje..toch wel snel gegaan..wij hebben genoten van jullie verhalen en ik (Janet) moet zeggen dat ik toch wel heel erg jaloers ben...wat een prachtige vakantie maken jullie met de kleine Timo en de al stoere Mike. en Jan, ik wist niet dat jij zo romantisch was!!!! :-) Shirley vastbinden die man en nooit meer laten gaan hahaha...
wij hebben gisteravond een super mooie avond gehad tijdens het galadiner. heerlijk gegeten en gedanst..JA Jan Henry kan heel goed dansen!! vanmorgen een heerlijke brunch, koffie in de tuin van Huis ter Duin en daarna naar huis..
lieve Jan, Shirley, Timo en Mike..nog HEEL VEEL PLEZIERRRR groetjes Henry en Janet xx

p.s jammer dat je die camper niet zelf een servicebeurtje hebt gegeven (Henry)

Monique

Waarom kan ik niet mijn reactie wijzigen????
Ik heb een enorme spelfout gemaakt, en nu denkt men vast dat ik één of ander dom blondje ben!!
Ik vindt is echt zonder TEEEEE

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!