jsmtincanada.reismee.nl

Jasper

Vandaag was een grijze dag, met veel regen. We hebben het rustig aan gedaan. Uitgebreid boodschappen gedaan en vervolgens richting Jasper gereden. Veel campings zijn half september dichtgegaan, dus het wordt lastiger om een camping te vinden. Dat bleek ook al snel in Japser. We zijn eerst naar de camping gegaan, één van de grootste hier, met 780 plaatsen. De plaatsen met electriciteit en water waren al volgeboekt! En dat in het laagseizoen. We waren stomverbaasd. Gelukkig hadden we net water getankt, dus we maken ons geen zorgen. Alleen mijn magnetron/oven doet het nu niet. Komen we ook wel overheen. Maar ook geen internet hier, dus we zullen wel een keer langs een internetcafé gaan. Toen we het National Park inreden hadden we gelijk zoiets van 'dit is gaaf'! Vlak voor Jasper kwamen we nog een kleine kudde met 'Elk's' tegen (soort hert denk ik). We zijn nog even naar het centrum gegaan en je hebt gelijk het idee dat je in een wintersport plaats zit. Dat is op zich ook zo. Heel gezellig met veel winkeltjes en restaurantjes. We zijn uit eten gegaan en hebben een heerlijke steak gegeten, want die kan ik tot nu toe niet echt vinden in de supermarkt. Er is hier zoveel wat we willen doen, dat we weer keuzes moeten gaan maken. Eigenlijk hebben we nog 2 weken extra nodig.............

Reacties

Reacties

Mama en Papa

Nou vergeet het maar,niet nog twee weken,het lijkt al of jullie al heel lang weg zijn.Ik kan mij voorstellen dat het allemaal prachtig,mooi en leuk is dus geniet lekker verder.
Dikke XXXXXX Mama en Papa

Sandra en Arnold

Hihi en ik maar denken dat Jasper een neef van Jan is, whahahaha, tja blond he enne ook niet verder gestudeerd...

Liefs van ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!