jsmtincanada.reismee.nl

Dikke ogen

Goedemorgen allemaal,

Even een kort berichtje. De kinderen liggen nog te slapen, het is 8.00 uur 's morgens, de uitslovers! Doen ze thuis ook niet. Jan is vanochtend vroeg vertrokken om te ervaren of de vlam nu echt uit die pijp komt. We hebben vreselijk slecht geslapen, dus ik zit met dikke ogen. Die coyotes klonken soms heel dichtbij en ik durfde niet uit het raampje te kijken. Ik kon ook niet snel in slaap komen, in de wetenschap dat hier bijna elke avond een beer komt rondsnuffelen. Op zich ben je veilig in de camper en de beren (black bear) schijnen helemaal niet gevaarlijk te zijn, maar toch. Dan dacht ik weer 'ik voel de camper schudden' -> oren spitsen -> oh nee het is Jan die zich omdraait. Achter de boerderij staan een aantal bessenstruiken en daar is de beer dol op. Je zou bijna denken dat het een huisvriend is geworden, zo spreken ze erover.

Hopenlijk tot vanavond, als we weer op en camping met internet staan.

Bye bye

Reacties

Reacties

Ron, Mieke, Kim en Roy

Hallo luitjes, we genieten van jullie verhalen en foto's. Wat een prachtige foto van die berg waarvan je de naam niet meer weet, maar die je gaat opzoeken!
Ik kan me voorstellen dat je familie het daar heerlijk heeft en niet meer terug wil, Jan. Het dorp Kethel is leuk, maar de ruimte en rust daar went denk ik erg snel. Sommige foto's doen inderdaad aan de westernfilms denken waar we vroeger naar keken. Volgens mij kan er ipv een beer ook zo een indiaan op je camperdeur kloppen. Kijk uit naar het volgende bericht en ben benieuwd hoe het met onze Henk Wijn gaard vergaan is. een kus van ons Mieke

Mama

Nou weet ik niet of ik dat nog leuk vind hoor,die beren en wolven verhalen.Is het niet veiliger om een strand vakantie te doen of zijn er dan weer haaien.Ik weet zeker dat ik geen oog dicht zal doen,en misschien het advies van Monique opvolgen en een geweer kopen.Hopelijk komen jullie straks in een gebied waar ze alleen eekhoorntjes hebben.
Ik zal maar niet meer zeggen doe voorzichtig,want dan ben ik natuurlijk een overbezorgde Moeder ha ha.
Maar ik ben hardstikke blij voor jullie hoor,de reis is zeker tot nu toe hardstikke gaaf en de tweede helft zal ongetwijfeld ook prachtig zijn.
Liefs Papa en Mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!