jsmtincanada.reismee.nl

Eindelijk op pad!

Hallo allemaal,

We moeten eerst iets rechtzetten. We zijn nl. niet helemaal duidelijk geweest blijkt......We zijn de buggy alsnog gaan halen (tot grote frustratie van Jan, want hij wilde liever niet terug....).

De reis vermoeiend?? Wachten op je camper is nog veel vermoeiender. Officieel moesten we om 11 uur van de kamer af en dat konden we uitstellen tot 12.00 uur. Vervolgens waren we pas om 14.30 uur welkom bij Cruise Canada voor de camper. Op zich hadden we een gezellige taxichauffeur die niet wist waar het gaspendaal zat en naar ons idee toch een beetje om reed. Zelfs Stevie Wonder kon het camperstation niet missen, maar deze man reed er gewoon langs terwijl Jan en ik het beiden zo zagen liggen en hem daar ook op wees (Oh yeah you're right....).Uiteindelijk reden we tegen 16.30 uurvan het terrein af. Vervolgens de 1e grote supermarkt opgezocht en flink ingekocht. We waren erg verrast door de vele Hollandse producten daar. Het was net of we bij Appie liepen.

Daarna direct een camping opgezocht en zijn we beland op een splinternieuw RV Park in Aldergrove. We keken onze ogen uit naar de mega grote campers waar de Canadezen mee reizen. Er was zelfs iemand die zijn dikke Chrysler Convertible er achteraan sleepte. Daar ging zijn vrouw vast boodschappen mee doen!

Vanochtend de camper helemaal ingericht en alle tassen uitgepakt. Vervolgens naar Hell's Gate Canyon geweest. Hier hebben we de Airtram genomen (kabelbaan). Momenteel staan we aan de Fraser River in Hope. Super gave plaats direct aan het meer!

Groetjes van ons 4tjes

André & Marloe

Tjonge, wat een onderneming & fijn dat de kids het zo goed doen! De foto's zien er nu al leuk uit, dus we blijven jullie natuurlijk volgen en zijn zeer benieuwd naar de rest! Heel veel plezier & André werkt hier stug door aan "zijn nieuwe hobby: 't gazonnetje" :-) ...

Patricia

Ha Shirley, Jan en kids,

Fijn te lezen dat de eerste dagen goed verlopen zijn. Ik moet zeggen de vehalen zijn wel herkenbaar en de foto's helemaal. Wij zijn niet in de kabelbaan gegaan maar er wel langs gekomen. Zijn jullie op weg naar het noorden? Ik ben even de naam van de plaats in het park kwijt.
Veel plezier,Patricia

cyntje

ha die lieve mensen, er is nog niet zo heel veel gebeurt maar het lijkt me dat je dadelijk een heleboel te vertellen heb.
wat een stoere kids heb je toch,knap hoor zo'n lange reis en dan toch bijna niet slapen.
de foto's zien er leuk uit, ik kijk over een paar dagen wel weer.
kijk goed uit met rijden, voordat je het weet rij je een eland over.
knuffel Cyntje