jsmtincanada.reismee.nl

Een goed begin?

Niet helemaal als je halverwege op weg naar Schiphol ontdekt dat je de buggy vergeten bent.

Inmiddels zitten wij op onze gedateerde hotelkamer met uitzicht op een louche industrieterrein met stinkende airco. De jongens hebben het fantastisch gedaan. Mike heeft niet eens geslapen en Tymo wel 30 minuten! De reis was lang en vermoeiend maar is ons toch niet tegengevallen.

Morgen gaan we onze RV (jaja inmiddels zitten we in het vakjargon -> campertje) halen. Dan gaat ons feestje helemaal beginnen.

Het is hier nu 19.30 uur en gaan na 16 uur op te zijn ook lekker plat. Wordt uiteraardvervolgd!

De reizende reporters

Laughing

Reacties

Reacties

jan vellinga

hallo familie fijn dat alles goed gegaan is ik ga jullie volgen veel plezier nog

Riet Souer

Hallo vakantiegangers,
Nu gaat het grote avontuur beginnen na een zeer enerveren en vermoeide reis naar jullie bestemming.
Ik ben heel benieuwd naar de belevenissen en ik lees het wel op jullie weblog.
Vanuit de camping in Markelo (Ov.) wens ik jullie veel plezier en een knuffel voor de Kids.
Riet.

Henry

Hey daar vakantiegangers,

Toch leuk dat jullie niet breken met de traditie van het vergeten van.....
Hier alles goed alleen Leo is wat stiller (hij zal je wel missen), ook de nieuwe secretaresse van Peter mogen ontmoeten nou nou nou......
Ik hoop dat jullie mooiere natuurverschijnselen mogen aanschouwen.

Groeten van,

De boys van de sales

Monique

Nu snap ik waarom deze reis zo goedkoop was. Je moet ook de kleine lettertjes lezen als je een hotel boekt hahah.
Ach, als de bedden maar goed waren!

Knuf
Nikie

San, Ron & kids

He Jongens,

Fijn te weten dat jullie veilig overgestoken zijn! En Shir, hoe kan je nou die buggie vergeten mutsie hahaha....ach het kan veel erger. Nou hoop dat jullie beetje kunnen slapen en beetje uitgerust wakker worden.

Heel veel groetjes vanuit een kleddernat Rotterdam!
Ron, San en 4 dwergen

Ingrid

Verheugd te horen dat een vliegreis met kids ook voorspoedig kan verlopen ! En de buggy(s?) vergeten, tsja... Baal. Lekker genieten daar jullie, ik ga de verhalen volgen. Lieve groeten, Ingrid

Theo en Wil

Dat is weer eens wat anders dan een dagje naar Julianatoren!
Leuk hoor, we gaan het allemaal volgen en als je nog iets super schilderachtig tegenkomt: denk aan mij en
druk op de knop (van je fototoestel)

Heb het goed en (v)rij veilig.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!